niedziela, 20 marca 2016

Welcome , I'm a Superhero.

   Jak to mówią do trzech razy sztuka , no to mój można by powiedzieć czwarty , chociaż po prostu zmieniam tematykę na bliższą memu sercu.
   Może na początek kilko słów o mnie. Nazywam się Natalia , mam 19 lat i jestem szczęśliwą młodą mama. Uwielbiam czytać i chyba jak każda kobieta interesuje się modą i urodą. Kocham także gotować i staram się jeść zdrowo.
   Co do tematyki , to najprościej ujmując TRUDNOŚCI MACIERZYŃSTWA.  Ukrywać nie będę,  łatwo nie jest. Uczę się , wychowuje synka , gotuje , sprzątam,  prowadzę życie towarzyskie i staram się znaleźć trochę czasu dla siebie.
   Po co mi blog ? Chciałabym podzielić się moimi doświadczeniami , przemyśleniami oraz moim szczęściem , tak po prostu.
                                                                                             Serdecznie zapraszam ,
                                                                                                           Natallie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz